السبت، ١٧ نوفمبر ٢٠٠٧

القوي الخفية


بوستر -1

بوستر -2


غلاف _1
غلاف -2
صفحه -1
القوى الخفيه
التى فى داخلك وانت لا تدرى صفحه -2
زن
هى الصيغه اليابانيه لليوجا الهنديه صفحه -3
هولاء أناس عاشوا قبل ذلك
صفحه -4
هذا الذى يسمونه
السحر الاسود

صفحه -5

اذا نظر أحد فى عينه فانه يستسلم صفحه -6

راسبوتين

الراهب الرهيب

هناك ١٢ تعليقًا:

فى القلب يقول...

يا ماما أنا خفت

البوسترات دى معناها أيه

http://kasperb4.blogspot.com/ يقول...

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

الحقيقة دي أول مرة فعلا اشوف مدونتك
وألقيت نظرة على بوستاتك القديمة

انا بصراحة مفهمش اوي ف الفن التشكيلي بس بحب اتأمل ف اللوحات وأحيانا بطلع منها بحاجة او بفهم الرسالة اللي عايز الفنان يوصلها برسمته

عجبتني اوي اللوحة اللي اسمها على الكورنيش
وتعليقك عليها جميل وفيه شجن

تحيتي

Rushdy Kamel يقول...

رسومات جميلة جدا
بس هي دي مالهاش دعوة ببعض ولا مجلة ولا ايه !!
بس رسمك جميل أوي

تحياتي

البدراوى يقول...

مين دول
معلش اصل ان مش بفهم فى الرسم قوى
متهيألى لازم واحد متخصص يقول رأيه .. مش كده ؟
بالتوفيق

Amr Ahmed يقول...

حلوة الصور

بس انا عجبني
بوستر 2
وصفحة 2

جامدين اوي

ولــــــــــو يقول...

الصور انتي نشرتي منها قبل كده وفيها اللي اول مره اشوفه
عجبني من الجداد القوى الخفيه ومن القدام بوستر 2 ( الخـِط خليفه الخـُط) فاكراه؟؟
اكتر حاجه بتعجبني ف رسماتك اختيار الالوان باحب اشوف الصوره والوانها مبهجه كده
تحياتي لفنانتا الكبيره

MAKSOFA يقول...

فعلا بوسترات حلوة ومعبره

Yahia يقول...

لوحات جميلة .... وعلى فكرة انا مش بعرف ارسم بس بتذوق الفن كويس وبنيسط من الفن الجميل بمختلف اشكاله (غناء - موسيقا - رسم - نحت - زخرفه - شعر - ادب .... الخ)


تحياتي

دكتور حر يقول...

سمسم

صور جميله وفن متقن

لكن فقط هي ليه معظم الحاجات دي بتبقى على السحر والرعب
ليه ميكونش فيه صور واقعيه
مجرد سؤال؟

بس حقيقي
لو فيه تصفيق في التعليقات كنت صفقت

semsem يقول...

فى القلب
...
معلش معلش
الصور دى كنت رسماها لكتاي القوى الخفيه بتاع انيس منصور وكل صورن تحتها الاسك يتاع الفصل بتاعها


آلام وآمال
...
شكرا لمرورك واسعدنى جدا انا المدونه عجبتك


البدراوى
-------
دول العفاريت
عوووووووو
ما كل صورة صورة تحتها الكلام بتاعها
ههههه


Amr Ahmed
---------
وانا كمان عجبنى بوستر 2 وصفحه 2


ولــــــــــو
-------------
اقولك حاجه مش سر خالص
الصور دى
كانت من مشروع التخرج بتاعى لكتال القوى الخفيه
انيس منصور



MAKSOFA
...
متشكرة ليكى جدا


Yahia
------
نورتنى
متذوق الفن هو فنان فى حد ذاته

semsem يقول...

دكتور حر
...
نقول من اول وجديد
دا يوسترات وصفحات كتاب واغلافه
لكتاب القوى الخفيه
يعنى كل صورة بتعبر عن فصل و مقطع من الكتاب
بس كده

يعنى حطهم على بعض كده هيعملولك كتاب وادعيلى

نورتنى

Doaa Ebrahim Aaql يقول...

كم أعجبتنى لوحاتك
والمعنى العميق وراء كل منها


فعلا رائعة


تحياتى