الأربعاء، ٢٩ أغسطس ٢٠٠٧

أحبك يا أمى


تسللت اليها
أرتميت فى احضانها
ضمتنى دون كلمه
لتشعرنى بانى مازلت أحيا
عادت اليا نفسى مرة اخرى
فغرقت فى النوم بجوارها وفى احضانها


بعد ان كان فارقنى النوم لليالى طويله
ما احلى الشعور بالامان والحب
قمت من جوارها
وكاننى أخرج من رحمها مرة اخرى
ولكن هذة المرة دون بكاء
كم احبك يا امى
كم اعشق حضنك الدافى
حنانك الانهائى
امى انتى عندى اغلى من وجودى
احبك احبك احبك
مازالت طفلتك الصغيرة كم احب هذا
فليحفظك الله لى
يارب لك الحمد كما ينبغى لجلال وجهك وعظيم سلطانك
ان رزقتنى ام بهذا الحنان

هناك ١٧ تعليقًا:

شمعة أمـــــل يقول...

ازيك يا سمسم
ربنا يخليك مامتك
ويحفظك ليها
طبعا انا فرحانه انى اول تعليق
تحياتى

horas يقول...

مش عارف اقول ايه
انا كنت هقول نفس اللى قالته شمعة امل
بس مش مهم
ربنا يخليلك مامتك يارب
ويخليكى ليها

الحلم العربي يقول...

ربنا يحفظهالك و يحفظك ليها و تفرح بيكي قريب ان شاء الله
فعلا الأم أجمل نعمة في حياتنا ...الأمان و الحنان

ربنا يخليهم لينا

تحياتي

غير معرف يقول...

ربنا يحفظ لينا امهاتنا فهم نعمة من اكبر النعم علينا في حياتنا

ولــــــــــو يقول...

ربنا يحفظهالك ويخليكم لبعض
فعلا الدنيا باللي فيها ف كفه والام ف كفه
ربنا يخلي كل الامهات ومايحرمناش منهم ابدا
تحياتي لوالدتك
جابتلنا فنانه باره باهلها
يا سلاااااااااااااااااام
وعلى راي محمد هنيدي ف فيلم عسكر ف المعسكر
الا الام دا الام دي كل حاجه ف الدنيا

break يقول...

وانا كمان بحمد ربنا على مامتى
ربنا يخليهالى وميحرمنيش منها :)
ويخليلك مامتك
وميحرمش حد من والدته ابدا
:)

momken يقول...

من الجميل أن يكون لديك مرسيدس جديدة ومن الرائع أن تكون لديك فيلاّ عظيمة وزوج وسيم وأموال لا حصر لها ولكن
الأجمل من هذا كله أن تكون لديك أم تقبلى يدها كل صباح فتقول: الله يرضى عليك ياابنتى


تحياتى

rack-yourminds يقول...

حفظ الله لكي امك

تحياتي لكي

semsem يقول...

شمعه امل
-----
منوره باول تعليق


horas
------
يارب انا مش ممكن اتخيل لحظف فى حيات ىمن غير دعواتها



الحلم العربى
---------
دعواتك معانا يارب
ويخليك مامتك



مصراوى اوى
-----------
ازيك
يارب انا بقول يارب يخلهلى دائما والله كفايه دعواتها ليا وان نازله الصبح


ولو
----
فعلا واللله لام دا كل حاجه فى الدنيا وبابا كمان على شان ميزعلش
انا بحيهم هما الاتنين اكتر من عمرى كله


break
------
وانا كمان بدعى معاك اهو ربنا يخليلك ماكتك

semsem يقول...

momken
-----
اهلا يا ممكن منورنى والله


معلش انا عاوزة بى ام دبلو وقصر
كبير ماما تكون معايا فى وفلوس كتير وزوح صالح اجيب منه اولاد بس على شان تفرح ماما


بس فعلا اى شى فى الدنيا لا يساوى دعوة امى ورضاها عنى
وزعقها ليا ودوشتها واسمى اللى بتقوله 200 مرة فى اليوم بحبها ياناس

كفايه بس انى بصحتا الصيح عليها وهى جيبالى الفطار وبتدعيلى
حتى تفبيل يديها 1000 مرة فى اليوم لا يكفى حقها




wahed
-----
امين وامهاتنا جميعا


تحياتى للجميع

أبوسويلم يقول...

ربنا يخليكوا لبعض ويرضى والدتك عنك
فعلا اللى مالوش خير فى امه مالوش خير فى نفسه
سلام يا سمسم

semsem يقول...

ابو سويلم
----------
متشكرة ليك
اه والله فعلا اللى انت عارف لو ماما زعلانه منى الدنيا تبقى ذى الزقت
ربنا تفضل رضيا عنى كده دائما

Hadota ... حدوتة يقول...

ربنا يخليلك مامتك يارب
ويفرحها بيكى

ربنا يسعدك ويرضيكى ويراضيكى

انا شايفة البوست دا كلام حلو وفرحة حقيقية من القلب
ربنا يديم عليكى السعادة
:)

semsem يقول...

حدوته
-----
ما اهو اصل اللى عنده ماما ذىما متى مينفعش يكتئب اكتر من يوم

§a§a يقول...

ما اجمل الام وما اجمل حنانها الى ابنائها مهما كان

ربنا يخليها ليكى

semsem يقول...

§a§a
-------
متشكرة ليك جدا
يارب يارب يخلهالى ويخلى كل الامهات لابنائهن

المعتقد الصحيح يقول...

ربنا يخليك يا سيد
وانا بهذه المناسبة
بقولك
كل سنة وانت طيب
وباهديلك اغنية ما عييش اجيب هدية يا ماما
فى يوم عيدالحب
happy valantine's day
elmeghanawaty