الجمعة، ١٧ أغسطس ٢٠٠٧

سالقاك يوم ما


بحثت عنك كثيراُ 00 حتى وجدتك اخيرا
بداخلى 00تمتزج بروحى 00تعيش فى خيالى
كنت اشعر بوجودك دوماُ فى كيانى وبين ضلوعى
وربما كنت انا المختبى بداخلك
لا يهم
الا انى وجدتك اخيرا
ويوما ما ساعنقك سانام بجوارك كطفلى كانثى
واهرب من كل عمرى بين عينيك واذوب عشقا بين شفتيك
وابدا عمرى الجديد فى احضانك

فعذراً لايامى الماضيه من دونك

هناك ١٠ تعليقات:

§a§a يقول...

جميل جدا مشاء الله

الصقر الجارح يقول...

ايه الجمال ده يا سم سم
بس هى اهم حاجه متكليش ولا بيض ولا سمك وخدى مضاد حيوى
وانتى هتخفى ان شاء الله

momken يقول...

دى مش بوست
دى انتفاضه
دى ثوره
دى قنبله شديده الانفجار

انا الموعود من مليون عام
بعينيك الت لا تكذبان

فدائى العيون السود قلبى
شهيد حبك انا اذ بكان

فردى دمعه الفيروز عنك
فما حلمت بدمعك مقلتان

تحياتى

ولــــــــــو يقول...

فعذرا لايامي الماضيه من دونك

الجمله دي من اروع ما قريت
بجد

خالص تحياتي

semsem يقول...

§a§a
-----
منورنى باول تعليق
شكرا ليك

الصقر الجارح
------------
تفتكر فى امل يا دكتور
اطلع انت منها بس وهى تعمر

semsem يقول...

momken
------
والله ما انا عارفه ارد اقولك ايه

اقولك خد انت البوست هديه بس اوعى ينفجر فيك وانا هاخد التعليق
وكدا نبقى خالصين

semsem يقول...

ولو
----
متشكرة جدا واتفضل الجمله اللى عجيتك والله ما هى راجعه

شباب روش طحن يقول...

في نظريه غريبه كنت قريت عنها من زمان هي بتدخل في باب الخرافات تقريبا النظريه بتقول ان الإنسان علم كل شيء ممكن أن يعلمه ثم نسي ذلك وكل ما يقوم به الإنسان في حياته وحتي موته هو تذكر ما نسي وبناءا علي ذلك يبقي فعلا ما نبحث عنه موجود بداخلنا

dr.Roufy يقول...

الله

ما أرق كلماتك..وأعذبها

rack-yourminds يقول...

الله ايه الكلام الحلو ده